مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز 97 صفحه + docx

به صفحه دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز خوش آمدید.

امیدواریم که مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز همان چیزی باشد که نیاز دارید.

مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 97

حجم فایل: 187 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :انگلیسی و فارسی دارد (به شیوهAPA)

فهرست

بخش اول: مبانی نظری 16

1-2- مقدمه 16

2-2- مسئولیت اجتماعی 17

3-2- مفهوم و تعاریف بازاریابی و بازاریابی سبز 19

4-2- مفاهیم سبز مستتر در بازاریابی سبز 23

5-2-استراتژی های بازاریابی و بازاریابی سبز 23

6-2-آمیخته های بازاریابی سبز 25

1-6-2- محصول سبز…………….. 25

2-6-2- قیمت سبز……………. 26

3-6-2- ترویج سبز :………… 26

4-6-2- توزیع سبز…………………. 26

7-2- عصرهای بازاریابی سبز 27

8-2- فرآیند سبز شدن 29

9-2 – پنج مورد بازاریابی سبز 31

10-2- سطوح بازاریابی سبز 34

11-2- بازاریابی تجاری 35

12-2- طبقه بندی مفهوم بازاریابی سبز از چشم‌اندازهای مختلف 37

1-12-2- چشم‌انداز محصول‌محور 37

2-12-2- چشم‌انداز هدف….. 37

3-12-2- چشم‌انداز استراتژی 39

1-3-12-2- استراتژی بازار سبز 40

13-2- عوامل تاثیرگذار در توسعه مفهوم بازاریابی سبز 51

14-2- دلایل اتخاذ بازاریابی سبز 54

15-2- روش‌های سبز شدن 57

16-2- تاثیر صاحبان منافع بر استراتژی های بازاریابی سبز 66

17-2- چالش های بازاریابی سبز 67

18-2- مزیت های بازاریابی سبز 68

19-2- پیامدهای هزینه یا سود 68

20-2- روشهای علاقمند کردن افراد به بازاریابی سبز 69

21-2- بازاریابی سبز به عنوان یك فلسفه رایج 70

22-2- مدل تركیب بازاریابی سبز 77

بخش دوم: پیشینه تحقیق 79

3-2- پیشینه و تاریخچه بازاریابی سبز 79

1-3-2- موفقیت سبز…………….. 81

2-3-2- کسب و کار سبز امروزی 82

4-2- مدل 3C اوهما 86

5-2- نتیجه‌‌گیری …………………………………………………………………………………………………………87

بخش اول: مبانی نظری

1-2- مقدمه

شاید كسی تصور نمی‌كرد كه روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری و فروش، نگران سلامت مصرف كننده نیز باشد. اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش آگاهی مصرف كنندگان، شركتها را بر آن داشت كه در سلامت جسمانی و روانی و پاكیزگی محیط مصرف كنندگان نیز تأمل كنند. به هر حال به مرور زمان مفاهیمی نظیر بازاریابی سبز، بازاریابی محیطی و اجتماعی برای عمل به مسئولیت اجتماعی بنگاهها وارد ادبیات بازاریابی شد. این روزها چنین به نظر می‌رسد كه هر محصولی علت اجتماعی خاصی دارد. در حال حاضر بازاریابی براساس ملاحظات اجتماعی و محیطی یكی از مهمترین ‌ فعالیتهای شركتها شده است. از نخستین سالهای دهه 80 بازاریابی بر اساس ملاحظات اجتماعی و محیطی شهرت زیادی یافته است (كاتلر و آرمسترانگ، 1999،ص127). یكی از حیطه‌های بازرگانی كه در مسائل محیطی بحث زیادی را در مطبوعات به خود اختصاص داده بازاریابی سبز است. به نظر می‌رسد تمامی مصرف كنندگان چه فردی و چه صنعتی در مورد محیط زیست آگاهتر و علاقمندتر شده‌اند.

مطلب مفید دیگر:  دانلود برنامه ای برای ناب سازی شرکت ها 74 ص 79 صفحه + zip

در مطالعه‌ای كه در سال 1992 در 16 كشور توسط اتمن انجام گرفت بیش از 50درصد مصرف كنندگان در هر كشور بیان كردند كه نسبت به محیط زیست علاقه مند و دلواپس شده‌اند. همچنین در مطالعه‌ای كه در سال 1994 در استرالیا انجام شد، نتایج نشان داد كه 84درصد افراد معتقد بودند كه در برابر محیط مسئولند. این افراد بیان كردند كه رفتارشان را كه شامل رفتار خرید است به خاطر مسائل محیطی اصلاح كرده‌اند.(گرنت،2005، ص 97)

بازاریابی سبز که آن را بازاریابی پایدار نیز نامیده‌اند یك روند جالب است كه امروزه در كشورهای در حال توسعه خرده فروشان نیز آن را شروع كرده‌اند. كاتب و هلسن بیان می‌كنند كه بازاریابی سبز برنامه‌های دولت را تقویت می‌كند (كاتب و هلسن، 2004). «باوی» و «سیل» بر این باورند كه ارزشهای اجتماعی همانند دیگر عناصر محیط بازاریابی طی زمان تغییر می‌كنند. پس به منظور حصول اطمینان از موفقیت، بازاریابان و محصولاتشان باید همراه و هماهنگ با جامعه تغییر یابند.

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز;پیشینه تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز;مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز;مبانی نظری;پیشینه تحقیق;آمیخته های بازاریابی سبز

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *